خرید مهره مار اصل فقط ۲۰ هزار تومان (مهره مار اصلی ارزان قیمت)

قیمت:20,000 تومان
افزودن به سبد خرید



خرید مهره مار اصل هندی و مهره مار ارزان قیمت در شیراز و اصفهان فروش ارزان مهره مار برای جذابیت و جذب محبت عشق با تخفیف از فروشگاه ایران۱۶

 مهره مار رو آنلاین سفارش بده و در خونه پولشو بده که بسته بندیش جوریه که خانواده هم نفهمن محتویات بسته چیه … در فروشگاه ایران تخفیف همه چیز امکان پذیره …

 مهره مار اصلی ارزان جذابیت زا ( اصل اصل )

خواص مهره مار چیست ؟!!

خرید مهره مار اصل با قیمت ارزان ۲۰ هزار تومان  مهره مار اصلی هندی بخت گشا

قیمت مهره مار ارزان قیمت

mohre-mar

خرید اینترنتی مهره مار اصل

مهره مار اصلی ارزان جذابیت زا ( اصل اصل )

خواص مهره مار چیست ؟!!

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

خرید ارزان مهره مار اصل

قیمت مجموعه بی نظیر مهره مار هندی فقط ۲۰۰۰۰ تومان می باشد

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

نکته بسیار مهم :

بعلت راحتی خیال شما عزیزان و اینکه کسی از خانواده و دوستان متوجه سفارش شما نشود مهره مار در بسته بندی زیبای محصول کش فانی بافت ارسال میشود

ارسال در قالب بسته بندی کش فانی بافت

برای بصرفه بودن اقتصادی در ارسال این محصول درصورت نیاز میتوانید تعداد بیشتری مهره یا محصول دیگری در کنار این محصول سفارش دهید

تا موقع ارسال با یک هزینه پستی چندین محصول ارسال بشه .

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

جلب توجه فوق العاده افراد به شما بدون اختیار

جلب احساسات جنس مخالف و….

این یک خرافات نیست توضیحات این معجزه گر را دقیق بخوانید…

مهره مار جذابیت زا ( اصل اصل )

خرید مهره مار اصلی

ابتدا بسته را درب منزل تحویل بگیرید سپس وجه موردنظر را به مامور پست بپردازید.

محتویات بسته شامل:

*یک جفت (دو عدد)مهره مار اصل

*دو عدد طلسم محبت

*یک عدد نیش مار

خرید ارزان مهره مار اصل هندی

قیمت این مجموعه بی نظیر فقط ۲۰ هزار تومان می باشد

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

 

 

مهره مار دراولین برخورد شاید مساله ای خرافاتی بنماید ولی علم نوین متافیزیک که از جمله علوم پیشرفته وجدید بشر است وواقعیات پنهان بسیاری از موضوعات را کشف واثبات مینماند وعلم سنگ درمانی یکی از شاخه های بسیارجزیی آن است که امروزه توانسته است بسیاری از مشکلات حاد بشر را حل کند درخصوص مهره مار متافیزیک اینگونه اظهار نطر میکند :

هرشیء در جهان هستی بواسطه جوهره ساختاری خود نیرویی مغناطیسی دارد وبرآیند این انرزی های نهفته منتشر شده از اجسام واشیاء بصورت بسیار موثر وقابل مشاهده نظمی را در جهان هستی پدید می آورند که در قرآن مبین هم از آن یاد شده که در آیاتی به نگاه داشته شدن ستارگان وزمین درآسمانها با ستونهای نامریی به اذن خداوند قادرمتعال یادشده است .

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

خرید مهر مار اصل تضمینی

توصیه می کنیم این فرصت بسیار ویژه را از دست ندهید.

ابتدا بسته را در بسته بندی کش فانی بافت درب منزل تحویل گرفته سپس وجه مورد نظر را به مامور پست تحویل دهید .

 

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

خرید مهره مار اصلی عشق و دوستی

مهره مار ،مهره ی مار ،خرید پستی مهره مار،خرید پستی مهره ی مار فقط در اینجا

مهره مار درمارهای نر بار مثبت و مهره مار در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دوجفت را بسوی هم جذب نموده ومقربت برای ادامه نسل را باعث میگردد .

اندازه این مهره ها حدودا به قدر ۲ عدد لپه معمولی است .بعد از عمل جفت گیری این مهره ها ازسرمارجداشده وبرزمین میافتد اگرفردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفتگیری کننده را از آن خودنموده و۴۰ روز باخود دارد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده وتقویت میشود وفرد دارنده بواسطه آن میدانی بمراتب وسیع تر وقویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساطع مینماید که آثار بیشماری را برای آن ناشی میگردد.

 

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

 

۱-بارمغناطیسی یادشده اعصاب را به طرزی ریلکس وآرام مینماید واسترس های آگاهانه واسترس های ناخودآگاه را میزداید که دارنده تا کنون آن را تجربه نکرده است .این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس وآثار دیگرش برفرد به افراد مرتبت با ایشان هم سرایت میکند ودراین حالت است که افراد هرچه مغرض تر وهرچه عصبانیترباشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام میشوند وچون این حالت را مدام در حضورشما احساس میکنند شیفته شما میشوند ومدام دوست دارند در حضور شما باشند واز آرامش نایاب شما بهره مند گردند.

۲- بدلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیا ربالای آن در تسکین درد ها هم برای استفاده کننده وهم مخاطبانیکه درکنار شما هستند ونیزاثرقاطع آن بر ازبین بردن جوش های صورت وزیبا ترکردن چهره به اثبات رسیده است .

۳- خاصیت مغناطیسی آن در ازبین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل ) ودکل های مخابراتی وتلوزیونی ونیز کابل های فشارقوی ولوازم خانگی وتمامی موارد ی از این دست دیگرخصوصیت منحصر به فرد مهره ماراست .

تجار وسیاست مداران وچهره های کاریزماتیک درسطوح بالا درکشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ وبزرگان عرب مهره مار را به عنوان راضی سر به مهر با خود دارنداما فناوری اطلاعات واینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری ومختص افراد خاص باقی نماند .دربرخی مناطق همچون آذربایجان افراد محلی ای وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار میپردازند .

خرید مهره مار اصل اصل ارزان برای محبت و خوش شانسی

 

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

 

مهره مار چگونه به دست می آید ؟

مهره مار به دست مارگیران و حادثه جویان بسیار حرفه ای و از جان گذشته ای که روزها و شبها را در کوه ها و دشت ها سپری می نمایند به دست می آید . این مار گیران در مواقع مناسب و پس از جفت گیری مار موفق به بدست آوردن مهره مار می شوند .

مار ها پس از جفت گیری در یک مکان خاص و در طبیعت آزاد و در صورتی که به دور از چشم همگان باشد پس از اتمام جفت گیری قطعه ای استخوانی را در محل جفت گیری رها می سازند که به آن مهره مار یا محبت مار می گویند .

این قطعه استخوانی از نیروی بسیار قوی مغناطیس حیوانی برخوردار بوده و دارنده آن دارای محبوبیت و مقبولیت بسیار می گردد .

قطعات دیگر نیز در زمان های مناسب دیگر و پس از کشتن مارها به دست می آید .بطور کلی خواص اصلی نیروی فوق العاده مار در مهره مار نهفته است و به همین دلیل گاهی تنها دوعدد مهره مار به انضمام نیش مار به فروش می رسد .

دو عدد دندان مار نیز خواص بسیار نیرومندی در ایجاد شانس و طالع نیکو داشته و دارنده آن ها از شانس و بخت بسیار خوبی برخوردار می شود.
چگونه بدانیم مهره مار اصل است یا خیر ؟
بطور کلی تاکنون هیچگونه گزارشی از ایجاد و فروش مهره مار تقلبی منتشر نشده است . ولی برای این که شما عزیزان از قابلیت های جادویی این مهره ها باخبر شوید باید بدانید که آزمایش اصالت مهره های مار به صورت زیر انجام می گردد :
آزمایش اصالت مهره های مار :

اگر دو عدد مهره مار اصل را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور ( تاکید میکنیم سرکه کاملا خاص انگور ) قرار دهید خواهید دید که این دو مهره مار پس از مدتی حرکت نموده به همدیگر نزدیک شده و به هم می چسبند! زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آن ها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مار ها در زمان جفت گیری می باشد .
قابل ذکر است پس از انجام این آزمایش مهره های مار بکلی خاصیت جادویی خود را از دست می دهند .

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

خرید انلاین مهره مار اصل

در هر صورت اگر :

۱- اگر می خواهیددر بین دوستان و آشنایان خود محبوبیت بیشتری داشته باشید !
۲ – اگر می خواهید در بین دوستان وآشنایان همیشه محور جمع گفتگو و محفل دوستانه خود باشید!
۳ – اگر می خواهید خوشبختی به شما رو کند !
۴ – اگر می خواهید طعم خوش شانسی را با تمام وجود بچشید !
۵ – اگر می خواهید حرف های پیشنهادات خوب شما بیش از پیش مورد توجه جمع قرار گیرد !
۶ – اگر می خواهید کاملا به صورت ناخود آگاه همه به طرف شما جذب شوند !
۷ – اگر می خواهید در تمامی مراحل زندگی احساس پیروزی و خوش شانسی کنید !
۸ – اگر می خواهید وضع مالی شما به سمتی که می خواهید رو کند و بهتر شود !
۹– اگر می خواهید در مراحل شغلی خود پیشرفت داشته باشید !


۱۰ – اگر می خواهید کسی که شما دوستش دارید او نیز به طرف شما کشش و تمایل پیدا کند .

۱۱- اگر میخواهید در کجا و هر زمان محبوب باشید ! مطمئن باشید این خرافات نیست با مهره ی مار آرزوهای شما دست یافتنی می شود

۱۲ – اگر دوست دارید فردی متفاوت باشید که همه آرزو داشته باشند که مثل شما باشند !

۱۳ – اگر می خواهید در مراحل درسی خود موفق بوده و پیشرفت کنید !

۱۴ – اگرمی خواهید از اعتماد به نفس خیلی بیشتری نسبت به قبل برخوردار شوید !

۱۵ – اگر میخواهید ایمانتان محکم تر شود وخدا را با احساس بیشتری درک کنید !

چاره همان مهره مار معروف است که فرصت خریدش شایدفقط یکبار فراهم شود.

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

فروش مهره مار اصل

ابتدا بسته را درب منزل تحویل بگیرید سپس وجه موردنظر را به مامور پست بپردازید.

بر اساس اعتقاداتی این مهره دارای اثبات از نظر علم متالوژی می باشد. حتما این جمله را شنیده اید که وقتی فردی محبوبیت خاصی در بین مردم دارد مردم می گویند مهره مار دارد.

از دیدگاه ویکی پدیا : “مهره مار هم به عنوان پادزهر استفاده می‌شده و هم آنرا موجب دلبستگی مرد به زن می‌دانسته‌اند.”

مار

تعریف مار از دانشنامه ویکی پدیا : “مار، نوعی حیوان خزنده است که خودش را با خزیدن به جلو می‌کشد.”

فرهنگ معین : “جانوری است از راسته خزندگان با بدنی استوانه‌ای شکل و نرم که روی زمین می‌خزد و انواع مختلف دارد اعم از سمی یا غیرسمی. ؛ ~ ِ خوش خط و خال کنایه از: شخص حیله گر و نادرست.”

دانشنامه رشد : “گرچه مارها دارای پا نیستند ولی قادرند بسیار سریع حرکت کنند و اغلب شناگران خوبی هستند . همه مارها گوشتخوارند و طعمه خود را توسط حس بویایی و یا حس ارتعاش ، شکار می کنند. آنها تمام شکار خود را با جابه جا کردن آرواره پایینی و گشودن دهان بطور وسیع به یکباره می بلعند . اکثر مارها مانند دیگر خزندگان تخم می گذارند.”

مهره مار از دیدگاه متافیزیک

تمام اشیای موجود در جهان دارای نیرویی مغناطیسی می باشند. مارها یکبار در سال ترشحی از جنس استخوان روی سرش درآمده که دارای قطب مغناطیسی قوی تری نسبت به سایر اجسام است که به آن مهره مار می گویند. این مهره در مارهای مذکر مثبت بوده و در مارهای ماده منفی است که جنس نر و ماده را به سوی یکدیگر می کشاند و عامل ادامه نسل و بقای مارها می باشد.

اگر فردی این دو مهره را به مدت یک ماه الی ۴۰ روز داشته باشد نسبت به سایر افراد انرژی مغناطیسی بیشتری از خود منعکس می کند که دارای آثاری واضح می باشد.

برخی از مزایای متافیزیک مهره مار

انرژی مغناطیسی این مهره آرامش خاصی به شما و اطرافیانتان می دهد و از استرس ها می کاهد که همین امر موجب افزایش اعتماد به نفس می باشد. به عنوان مثال فردی که عصبانی می باشد به ملاقات شما می آید و به محض ملاقات با شما احساس آرامش خاصی می نماید و همیشه دوست دارد در کنار شما باشد که به آرامش دست یابد و بدین ترتیب شیفته شما می گردد.این انرژی مغناطیسی شما در مقابل برخی از بیماری ها محافظت نموده و دردهایتان را بهبود و تسکین می دهد و چهره را زیباتر می نماید و به آن جدابیت می بخشد

این خاصیت مغناطیسی شما را در مقابل میدان های مغناطیسی مضر از جمله تشعشعات تلفن همراه و برق فشار قوی و دیگر لوازم برقی محافظت می نماید.تاجران و برخی از افراد سیاسی در کشورهای خاورمیانه مخصوصا شیخ های عرب همیشه همراه خود مهره مار دارند اما با وجود اطلاع رسانی های اینترنتی این سر افشا گردیده است.

خریدمهره مار اصل هندوستان

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

 

راه تشخیص برای خرید مهره مار تقلبی و اصل فقط با خرید و یکبار تست …

مهره مار در متافیزیک

هر ماده و شیء موجود در طبیعت دارای خواص مغناطیسی می باشد که در مهره مار این خواص مغناطیسی تک قطبی به میزان زیادی وجود دارد و در مارهای نر بار + و در مارهای ماده بار – وجود دارد که بین این دو جنس ایجاد کشش می نماید.

اگر شخصی به مدت ۴۰ روز مهره مار همراه داشته باشد بدن او نیز دارای بار مغناطیسی بیشتری می گردد که در بسیاری از موارد به فرد کمک می نماید مثلا باعث آرامش فکری می گردد و فرد را در مقابل بیشتر بیماری ها محفوظ می دارد. همچنین دارنده مهره مار جوش های صورت را از بین برده و فرد را در مقابل تشعشعات اطراف اعم از تلفن همراه ، تلویزیون و سایر لوازم الکترونیک نیز محفوظ می دارد.

برای خرید مهره مار روی دکمه خرید پستی قرمز رنگ کلیک کرده و پس از پر کردن فرم سفارش آن را درب منزل دریافت نموده و وجه را به مامور پست تحویل دهید.

آمیزش بین مارها

مارهای نر و ماده دارای شرایطی متفاوت می باشند تا انگیزه آمیزش در جنس مخاف خود ایجاد نمایند و یک ترشح استخوانی شبیه شاخ روی سر او ایجاد می نماید که این مهره مار دارای خاصیتی مغناطیسی می باشد که نسبت به بقیه اشیاء بیشتر می باشد.

چه نکاتی را باید در هنگام خرید مهره مار باید رعایت کنیم ؟

۱- اطلاعات کافی در مورد مهره مار را بدست آورید تا خریداران از این نقطه ضعف شده سوء استفاده نکنند و هر چیزی را به عنوان مهره مار به شما نفروشند .

۲- دقت کنید مهره ی مارها جفت باشند ( نر وماده )

۳- مهره مار را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید .

۴- مهره مار دارای ارزش بالایی است پس در نگهداری و مواظبت از آن کوشا باشید. .

۵- به اندازه مهره مار ها دقت کنید . مهره مار مونث دو برابر لپه و مهره مار مذکر سه برابر سایز یک پله است .

۶- به رنگ مهره مارها نگاه کنید اگر مهره مار سیاه شده باشد قدیمی بوده و اثر مغناطیسی خود را از دست داده است وقابل استفاده نمی باشد .

چگونه مهره مار های طبیعی درست می شوند ؟

در روش سنتی که مارگیران باید کمین کنند تا مارها جفت گیری کرده و سپس از جفت گیری آن ها مهره مار را بدست آورند که این کار نیاز به زمان و هزینه بالایی دارد .

در روش های مدرن امروزی مارهایی را که زیاد جفت گیری می کنند را جمع آوری می کنند و به صورت جفت جفت کنار هم نگه می دارند و آن ها را در شرایط مناسب غذایی قرار می دهند تا جفت گیری بیشتری انجام دهند سپس تمام مهره های آن ها را جمع آوری می کنند . مزایای روش های مدرن این است که قیمت تمام شده پایین است . مهره مار در کشور هندوستان از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار می باشد.

خواص اصلی و نیروی مار در مهره مار قرار دارد برای همین است که دو عدد مهره مار به اضافه نیش مار را به فروش می رسانند . دندان مار نیز خواص بسیاری در ایجاد شانس و بخت دارد .
از کجا بفهمیم که مهره مار اصلی است ؟
چطور می توان تشخیص داد که مهره مار اصل است یا خیر ؟

با استفاده از روش های زیر به راحتی اصل یا فرع بودن مهره مار را تشخیص دهید :

۱- بسته باید شامل نیش مار و دندان مار باشد .

۲- مهره مار را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور قرار دهید اگر بعد از مدتی دو مهره مار بهم نزدیک شدند ( این زمان ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد ) این ترفند نشان می دهد که مهره مار اصلی می باشد . اگرهزاران بار هم این عمل تکرار شود در هر بار دو مهره به هم نزدیک شده وبه یکدیگر می چسبند .

قابل ذکر است پس از انجام این آزمایش مهره های مار بکلی خاصیت جادویی خود را از دست می دهند .

چگونه مهره مار را درست می کنند؟

مارگیران روزها و شب ها را در کوه ها و دشت ها سپری می کنند و از این طریق مهره مار را درست می کنند . مارگیران در زمان مناسب و پس از این که مار جفت گیری کرد مهره مار را تولید می کنند.
مارها پس از جفت گیری قطعه ی استخوانی را در محل جفت گیری رها می کنند این قطعه استخوانی نیروی بسیار قوی ای دارد و دارنده آن دارای محبوبیت خاصی می شود. دیگر قطعات هم در زمان های دیگر و پس از کشتن مارها تهیه می شود.

 خرید مهره مار هندی اصل کمیاب

خوشبختی را از ما بخواهید

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

 

مهره مار چیست؟

در آمیزش فصلی مارها با یکدیگر (دقیقا بعد از آمیزش ) غضرفی از بالای چشمان مار و از نزدیکی رسنگاه مار ترشح میشود که بعد از مدتی به شکل تکه استخوانی درمی آید و به آن مهره مار میگویند وحتما باید هر دو مهره از جفت طبیعی مار باشند چون یک مهره مار فایده ای ندارد.

مهره خر چیست؟

قطعه ای استخوانی است که از استخوان گردن خر در آورده می شود و به اشکال مختلف مانند گردن بند و مچ بند مورد استفاده قرار میگیرد.

ناموس کفتار چیست؟

آلت جنسی کفتار ماده است که بیشتر در کشور پاکستان توسط شکارچیان این حیوان با روش خاصی خشک گردیده و با طلسم مخصوصی که به همراه دارد معمولاٌ برای روابط جنسی به کار میرود.

 

 

انواع مهره مار:

مهره مار از جفت گیری اشکال گوناگون مارها در طبیعت یافت میشود که از مهمترین آنها میتوان اشاره کرد به مهره مار شاه کبری – مهره مار افعی هندی – مهره مار ایرانی و…. اما بطور کلی استفاده از مهره مار گرچه توسط شامانها رایج گردیده در حال حاضر تاثیرات شگرف آن توسط علوم متافیزیک و حتی علوم مربوط به انرژیهای پنهان به اثبات رسیده است و از نظر علمی نوعی نیاز بدن مار در فصل مقاربت است , لذا دسته بندی کردن انواع مهره مار سوء استفاده از اذهان و باور عمومی نیست.

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

 

تاثیرات مهره مار:

مهره مار با توجه به اینکه در زمان جفت گیری مارها و در اثر فرایند انرژی مغناطیسی بوجود می آید بیشتر در اعصاب و روان آدمی تاثیر میگذارد که باز بستگی به روحیات و خلق و خو و احساسات آدمی دارد, با توجه به مستندات بهترین و بیشترین تاثیرات را مهره مار شاه کبری در تمدد اعصاب , رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس مطلوب را دارد. البته نباید از دیگر تاثیرات مهره مارها غافل شد از جمله:

روابط اجتماعی – جذابیت میان اطرافیان – محبوبیت – دلبری و دلربایی – شانس – بخت گشایی – اقبال خوب – محبوبیت و جذابیت بین جنس مخالف – زبانبندی – طلسم محبت – کلید خوشبختی – اعتماد به نفس – آرامش روحس روانی – ثروت – گره گشایی مشکلات و….

 

 خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

 

 

اصلی یا تقلبی بودن مهره مار

خیلی ها می گویند راه تشخیص مهره مار اصل سرکه و آتش و … است ولی این فقط یک حرف است و صحت ندارد راحتترین راه تشخیص استفاده چند روزه از مهره مار است چون در چند روز اول مشخص می شود مهره مار شما چقدر برایتان خوش یمن بوده است .

محتویات بسته شامل:

*یک جفت (دو عدد)مهره مار اصل

*دو عدد طلسم محبت

*یک عدد نیش مار

خرید مهره مار اصل ارزان قیمت هندی

قیمت این مجموعه بی نظیر فقط  ۲۰۰۰۰  تومان می باشد

نکته بسیار مهم :

بعلت راحتی خیال شما عزیزان و اینکه کسی از خانواده و دوستان متوجه سفارش شما نشود مهره مار در بسته بندی زیبای محصول کش فانی بافت ارسال میشود

ارسال در قالب بسته بندی کش فانی بافت

برای بصرفه بودن اقتصاذی در ارسال این محصول درصورت نیاز میتوانید تعداد بیشتری مهره یا محصول دیگری در کنار این محصول سفارش دهید

تا موقع ارسال با یک هزینه پستی چندین محصول ارسال بشه .

 

خرمهره,مهره خر,مهره ی خر,خرمهره اصل,مهره خراصل,تشخیص خرمهره اصل از تقلبی,خرید خرمهره,فروش خرمهره,خرید اینترنتی خرمهره,خرید پستی خرمهره,خرمهره چیست؟,تاثیر خرمهره,رنگ خرمهره,اندازه خرمهره,خرمهره هندی,خرمهره پاکستانی,خرمهره با ضمانت کتبی,حقیقت خرمهره,سایت خرمهره,شماره تماس خرمهره,دعای خرمهره,ذکرخرمهره

,طلسم خرمهره,گردنبند خرمهره,انگشترخرمهره,وجودخرمهره,خرمهره از کجا بدست می آید,شکل خرمهره,سایزخرمهره,خرمهره تضمینی,خرمهره واقعی,قیمت خرمهره,طلسم کارگشای خرمهره,محبوبیت خرمهره,جذابیت خرمهره,فروش الینترنتی وپستی خرمهره,آیا خرمهره واقعیت دارد؟,وبلاگ خرمهره,اطلاعات خرمهره

مقاله خرمهره,خرمهره آبی رنگ,خرمهره شیری,خرمهره سفید,مکان خرمهره,فروشگاه اینترنتی خرمهره,مهره ی خر اصلی,مهره ی خر پاکستانی ,مهرهی خرهندی,اثرات خرمهره,اثرات مهره ی خر,

مهره ی خر انگشتی,خرمهره پلاستیکی,خرمهره استخوانی,خرمهره غضروفی,خرمهره واقعی,مهره ی خر واقعی,خرمهره میلیونی,خرمهره ارزان قیمت,بازار خرمهره,وجود خرمهره,مطلب درباره خرمهره,

خرمهره افغانی,خرمهره مارکالی مارکت,سفارش خرمهره,سفارش وخرید اینترنتی خرمهره پاکستانی اصل با ضمانت کتبی معتبر مهره مار اصل, مهره مار اصل هندی, مهره مار, خرید وفروش پستی مهره خر وخر مهره, مهره مار ایرانی, , اصل مهره مار, مهره مار, اصل ایرانی

خرید وفروش مهره مار اینترنتی, مهره مار اصل هندی, فروش مهره مار اصل,, خرید وفروش مهره ماراینترنتی وپستمهره مار کبری هندی, مهره مار شاه مار, مهره مار افعی مهره مار جعفری, مهره مار افریقایی, مهره مار ایرانی, مهره مار پاکستانی,

مهره مار آبزی, حقیقت مهره مار, روش تست مهره مار, مهره مار به شرط, مهره مار ضمانتی, مهره مار تضمینی,مهره مار میلیونی, سایت مهره مار, اندازه مهره مار, انواع مهره مار, مهره مار گارانتی دار, مهره مار اینترنتی, مهره مار تقلبی, تشخیص مهره مار, نوع مهره مار, مهره مار جذابیت زا, مهره مار صددرصد اصل, مهره مار هندوستان,مهره مار بمبی, عکس مهره مار, چگونه مهره مار داشته باشیم, مهره مار چیست؟

راههای خرید مهره مار, تهیه مهره مار ازاینترنت, طلسم محبت مهره مار, طلسم کارگشای مهره مار, طلسم عشق مهره مار, طلسم جذابیت مهره مار, طلسم کارگشای مهره مار,طلسم بخت گشای مهره مار, طلسم پولدار شدن مهره مار,

محبوبیت مهره مار, طلسم رزق وروزی, طلسم شغل مناسب, قیمت مهره مار, راههای پولدارشدن مهره مار, انرژی مهره مار, تاثیر مهره مار, اعتماد به نفس مهره مار آرامش مهر, مهره ی مار,مهره مار نفوذگر, عاشق ومعشوق مهره مار,زندگی رمانیک با مهره مار, روابط احسایس مهره مار, روابط عاشقانه مهره مار

مکمل مهره مار, غذای مهره مار, تغذیه مهره مار,جذابیت مهره مار, تشخیص مهره مار,طرز تهیه مهره مار,بهترین نوع مهره مار, مناسبترین مهره مار, ارزان ترین مهره مار گران ترین مه, تصویر مهره مار,سایت رسمی مهره مار, سایت تایید شده مهره مار, بهترین سایت مهره مار, وبلاگ مهره مار,

لینک خرید مهره مار, مکان مهره مار, انواع مار, مغازه مهره مار, آدرس مهره مار, فروشنده مهره مار,تلفن مهره مار,موبایل مهره مار, تلفن ثابت خرید مهره مار, موبایل خرید مهره مار, تلفن فروشنده مهره مار, دیدن مهره مار, خانه مهره مار, خرید پستی مهره مار, خرید حضوری مهره مار, مهره مار کجاست؟, کتاب مهره مار, گردنبند مهره مار,دعای مهره مار,

آهنگ مهره مار, ذکر مخصوص مهره مار, جادوی مهره مار, مهره مار زبانبند, مهره مار شدید اتاثیر, دوستیابی مهره مار,لذت درروابط زناشویی مهره مار, دستبند مهره مار, بهبود اعصاب مهره مار,ناموس کفتار,فرج کفتار,طلسم کفتار,تن کفتار,چیز کفتار,آلت زنانه کفتار,تاثیرات ناموس کفتار,تاثیرات فرج کفتار,تاثیرات طلسم کفتار,خرید اینترنتی ناموس کفتار,خرید وفروش کوس کفتار,خواص کس کفتار,طلسم کفتار چیست؟

,دعا ناموس کفتار,ذکر طلسم کفتار,ناموس کفتار اصل,طلسم کفتار اصل,فرج کفتار اصل,تن کفتار اصل,کوس کفتار اصل,کس کفتار اصل,عکس ناموس کفتار اصل,تصویر کوس کفتار اصل,چگونه کس کفتار خرید کنیم؟خرید کوس کفتار از اینترنت,

طلسم فرج کفتار,طلسم کوس کفتار,خرید پستی کسکفتار,کس کفتار خشک,کوس کفتار اصل پاکستانی,کوس کفتار تضمینی,کس کفتار به شرط اصل بودن,کس کفتار خیس,ناموس کفتار خیس,طلسم کفتار خیس,تن کفتار خیس,فرج کفتار خیس,

مهره مار هندی شاه کبری, شکل مهره مار اصل ,فیلم مهره مار, قیمت مهره مار اصل در اصفهان, طرز استفاده از مهره مار ,فروش مهره مار در مشهد



قیمت:20,000 تومان
افزودن به سبد خرید

دیدگاه ها

  • کاظم دسامبر 21, 2016 :: 4:48 ب.ظ

    باسلام:من دوتامهره مارسفارش دادم؛لطفأیکیشوبرام ارسال بفرماید.باتشکر

    • takhfif دسامبر 21, 2016 :: 9:20 ب.ظ

      سلام لطفا با این شماره تماس بگیرید ممنون ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱

    • پیمان ژوئن 2, 2022 :: 12:32 ق.ظ

      سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان مهرها مال مارهای آبزی وایرانی هستند ونیروی مغناطیسی ضعیفی دارن نسبت به قیمت شون خوبن کاکو

  • کاظم دسامبر 22, 2016 :: 3:07 ب.ظ

    باسلام.هردومهره ماررابرایم ارسال نماید

  • کاظم دسامبر 22, 2016 :: 3:29 ب.ظ

    باسلام,باشماره بالاتماس گرفتم خاموش بود,من دوتامهره مارکه شفارش دادم هردوتاشومیخوام لطفا اقدام فرماید.باسپاس ازشما

    • takhfif دسامبر 25, 2016 :: 10:13 ق.ظ

      سلام دوست عزیز شماره پشتیبانی همین هست دوباره تماس بگیرید

      • سیاه ژوئن 6, 2017 :: 3:22 ب.ظ

        سلام من ۵ عدد مهره مار سفارش دادم. کی به دستم میرسه؟ شماره همراه هم خاموشه همیشه

    • رضا رضی دسامبر 28, 2022 :: 6:28 ب.ظ

      سلام، امروز مهره های من رسید ظاهرشون می خوره اصل باشند کوچیک هستند ولی با این مبلغ کم نباید انتظار دیگه ای داشت منتظر نمایش خواص مهره ها هستم، از ارسال شما متشکرم

  • منوچهر یوسفی ژانویه 8, 2017 :: 11:35 ق.ظ

    سلام من مهره مار سفارش دادم چرا نمیفرستین دلیلش چیه لطفا جواب بدید

    • takhfif ژانویه 20, 2017 :: 9:57 ب.ظ

      سلام با پشتیبانی ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱ تماس بگیرید
      ارتباط با پشتیبانی
      ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱-۲

  • ززززززززززززز ژانویه 16, 2017 :: 5:04 ب.ظ

    شما دوست عزیز خودت میگی اگه قیمت پایین بودشک کنیم بعد چندا چیز روباهم میدی ده هزارتومن باهزینه پستش حالا دربیاد ۱۵۰۰۰ت.
    من میخاهم از شما بخرم کاری به هیچ ندارم شاید شما واقع قیمت اصلی ومناسب رو دارین…..من چگون بشما اطمینان کنم ک شما همان مهر اصلی روبرایم پست میکنید….””””””؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حضرت عباسی اصلی برام میفرستی ک من بخرم ؟اگ خداشاهد میدی بهم چون من بعد ازخدا امیدم به همین مهرهاست چون خیلی گرفتاری دارم.ومیگم اصلی باشن .شماره حساب بده تا واریز کنم برات با هزینه پست و کلان .تا ادرس بدم بفرستی برام.اگ میخای شمارم رو میزارم.۰۹۱۳۰۲۱۱۹۶۷با پیامک خبرم کن وش حساب بده

    • takhfif ژانویه 20, 2017 :: 9:55 ب.ظ

      سلام دوست عزیز بنده ویزیتور شرکت مارکت شاپ هستم لطفا با شماره پشتیبانی
      ارتباط با ما پشتیبانی ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱ تماس بگیرید … در ضمن بعد از خدا بازم امیدت بخدا باشه … مگه شما از خدا ناامید شدی که میخوای بعد از خدا سراغ مهره بری … کسی میگه بعد از خدا که کارش پیش خدا راه نمی افته و سراغ کسی یا چیز دیگه را می گیره … خداوند کارهاش بی حکمت نیست شاید دوستت داره و به صلاحت هست که گرقتاری داری نمیخوام نصیحت کنم ولی هیچ وقت سراغ غیر خدا نرو … فقط و فقط خدا … اینکه ادم به چیزی نمیرسه حتما به نفعش نیست و مهره فقط تلقین برای آرام کردن خو هست … منم یه ویزیتور معمولی فروشگاه هستم که کهره هم یک محصولشه موفق باشید

      • اکبر جولای 22, 2018 :: 11:00 ق.ظ

        منظورتون از تلقین یعنی واقعیت نداره خرافاته؟؟

        • takhfif جولای 22, 2018 :: 11:18 ق.ظ

          سلام هرکسی براساس باورها و اعتقاداتی که داره زندگی میکنه و نمیشه قاطع بگیم چیزی خرافاته یا واقعی . مثلا وجود جن در طبیعت امری قطعی و ثابت شده و حتی در قرآن سوره ای به این نام داریم اما اعتقادات و باوری که هر شخص از این موجود داره با توجه به سبک زندگی و شرایط محیطی اون فرد تغییرمیکنه

  • زهرا ژانویه 28, 2017 :: 4:21 ب.ظ

    سلام ببخشید این شماره که خاموشه
    هر چی تماس گرفتم موفق نشدم
    من سفارش دادم با پست سفارشی
    میخوام ببینم کی بدستم میرسه؟؟مهمه برام
    میشه لطفا سریع تر جواب بدید
    ممنون

  • سليم ژانویه 30, 2017 :: 1:21 ب.ظ

    سلام من یک سری مهره سفارش دادم آیا ارسال میشه یا نه ؟؟؟
    در مورد اصل بودن این مهره ضمانت هم میکنید؟؟
    ممنون از سایت خوبتون

  • مسلمان فوریه 18, 2017 :: 8:51 ق.ظ

    اینا همش خرافاته بابا!!
    چیه اینا رو باور میکنین….میخوای زندگیت خوش باشه؟؟
    خوب نماز و دعا بخون روزه بگیر قرآن تلاوت کن مهم تر از همشون به خدا تکیه کن!
    به چیه اینا امید دارین؟

    • takhfif آوریل 2, 2017 :: 4:42 ق.ظ

      کاملا درسته

  • M می 27, 2017 :: 4:49 ب.ظ

    سلام.من یک مهره مار سفارش دادم هنوز بدستم نرسیده کی باپست می فرستید؟

    • takhfif می 27, 2017 :: 9:29 ب.ظ

      با سلام
      سفارش شما ارسال شده و به زودی به دست شما میرسه
      با تشکر

    • علی آگوست 1, 2018 :: 8:21 ب.ظ

      سلام
      نتیجه گرفتی ؟؟

  • M ژوئن 14, 2017 :: 2:30 ق.ظ

    سلام خسته نباشید مهره مار سفارش دادم هنوز دستم نرسیده.لطفا اقدام بفرماید ارسال کنید

  • شهناز ژوئن 24, 2017 :: 2:33 ب.ظ

    دوست گرامی خانم یا آقا محترم: چرا فقط توی فکر کلاهبرداری هستید آن دوتا که بقول شما مهره ماره صدف دریایی هستن و ان بقول شما نیش مار هم یه نوع دیگر صدف و اینها در کنار دریای بوشهر زیاد هست اتفاقا من حدود دویست تا سیصد تا از اون صدف بزرگ که بقول شما مهره مار دارم که توی آکواریم هستم
    بهمراه صدف های دیگه…

    • نیما فوریه 4, 2018 :: 4:09 ب.ظ

      خدایی راست میگی؟؟پ

  • ابراهیم ژوئن 28, 2017 :: 9:55 ق.ظ

    سلام خدمت عزیزان من دو عدد مهره سفارش دادم لطفا یکی برام بفرستید

  • زری داناپور جولای 9, 2017 :: 10:00 ب.ظ

    مهره کار میخواستم این شماره منه لطفا بامن تماس گیرید۰۹۱۷…….

  • رستم جولای 11, 2017 :: 4:20 ب.ظ

    سلام اصن مهره مار اصلی ۱۰هزار نیس

  • علی هاشمی جولای 21, 2017 :: 7:48 ق.ظ

    سلام چراقیمت مهره مار شماخیلی ارزونه دلیلش چیه ایااصل نیستن یاکارایی ندارن فقط اسمش مهره ماره

    • takhfif جولای 28, 2017 :: 8:00 ب.ظ

      باسلام
      مهره برای مار هست و اصلیه

      • ناصر اکتبر 8, 2017 :: 7:15 ب.ظ

        شماره پیگیری دادید ولی هرچ گشتم افشن پیگیری پیدا نشد که پیگیری کنم

  • ابراهیم.حلوانی آگوست 20, 2017 :: 10:09 ق.ظ

    سلام..مهره بدستم رسید ممنون.حالا خرمهره میخوام با همین قیمت اگه موجوده درخواست بدم.

    • فرشته عمادی اکتبر 17, 2020 :: 1:19 ق.ظ

      با سلام من امشب سفارش دادم چند روز بعد به دستم میرسه؟

      • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:48 ب.ظ

        سلام بستگی به نوع پست معمولی و پیشتاز و مسافت شهرتون با تهران داره

  • سید فاضل فاضلی آگوست 25, 2017 :: 6:52 ق.ظ

    سلام دوستان من قبلا یک سال پیش مهره مار خرید کردم از همین سایت واقعا مهره ها عالی بودن و جواب دادن درسته قیمتش ارزونه ولی اصل هستن به فکر مهره های گرون قیمت نباشید اونها اصل نیستن الان دوباره خرید کردم چون مهره ها رو گمشون کردم
    خیلی راضیم خیلی …

    • لقمان سپتامبر 1, 2018 :: 8:15 ق.ظ

      سلام
      واقعا نتیجه گرفتی
      مثلا تو چه زمینه نتیجه گرفتی

      • بلوچستان می 27, 2022 :: 8:05 ب.ظ

        سلام داداش عزیزم چیزی که به قول خودت جواب داده واصل بوده عمری آدم گمش کنه بی خیال یه چیزی بگو که جور دربیاد

  • محمود محمدی سپتامبر 12, 2017 :: 6:38 ق.ظ

    سلام من دوتا پکیج سفارش دادم یه دودنه بهم تحویل داد پست و پول دوتا رو گرفت . از اونجا که نمیزاذن بسته رو باز کنی بعد از خرید و باز کردن بسته دیدم یکیه. لطفا برام بفرستید چون من سه تا دیگه هم مجدد سفارش دادم و لطفا همراه سفارش جدید بفرستید

  • محمود محمدی سپتامبر 12, 2017 :: 6:40 ق.ظ

    سلام من دوتا پکیج سفارش دادم یه دودنه بهم تحویل داد پست و پول دوتا رو گرفت . از اونجا که نمیزاذن بسته رو باز کنی بعد از خرید و باز کردن بسته دیدم یکیه. لطفا برام بفرستید چون من سه تا دیگه هم مجدد سفارش دادم و لطفا همراه سفارش جدید بفرستید. این کار زشته و ده تومن ارزش نداره . اینکار کلاهبرداریه مگه اینکه اشتباه کرده باشید و مجدد برام بفرستید . هرچند که مهره واقعی نیس ولیکن همونم لااقل درست بفرستید تا مشتریتونو از دست ندید

  • Ali اکتبر 3, 2017 :: 10:35 ب.ظ

    واقع برای شما متاسفم بااین حرفهای شمایادیه شعرقدیمی افتادم شاعرمیگه
    ببین که تفاوت ره زکجاتابه کجاست من سال ۹۰ به خاطر بیماری پدرم به هندوستان رفتیم مددت ۲ماه اونجابودیم من خودم شخصآ رفتم حیدرآبادهندجایی مرتاضان هندی هرنوع دعای دارن مهره مار داشتن آماده ولی قیمتاشون خیلی بالابوداگه بخوای باپول ایران حساب کنی هرجفتش ۵ملیون درمیادحالانمیدونم ایجاچراانقدرارزونه

  • ناصر اکتبر 8, 2017 :: 7:11 ب.ظ

    خرید پیستی من هنوز نرسید
    چند روزی میشه سفارش دادم هنوز ازش خبری نیست

  • مهدی یاراحمدی نوامبر 3, 2017 :: 7:50 ق.ظ

    با سلام
    اگه اصل باشه من چند تا میخرم
    بالای ده تا میخرم
    بگیرم بندازم توی سرکه

    • کاظم دسامبر 6, 2017 :: 7:59 ق.ظ

      سلام ایا مهره مار رو بندازیم داخل سرکه خواص خودشو ازدست میده؟ یا نه

  • عادل نوامبر 26, 2017 :: 11:14 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    سفارشاتمون رو کجا باید رهگیری کرد؟

    • takhfif نوامبر 30, 2017 :: 11:13 ب.ظ

      سلام … برای رهگیری سفارشات می توانید با شناسه سفارش که با …۵۵۲۱ شروع می شود از سایت سیستم پستی استفاده کنید.
      http://rahgiry.com

      • کاظم دسامبر 3, 2017 :: 9:20 ق.ظ

        سلام ایا مهره خـر دارین؟ من مهره خـر میخام اگـه دارین بزنگین به شمارم
        ۰۹۰۲۸۵۴….

  • آ.ر دسامبر 12, 2017 :: 4:37 ق.ظ

    سلام
    من برخلاف بقیه باهاتون تماس گرفته بودم وجواب داده بودید و سفارش داده بودم از همین سایت و بدستم رسید و درب منزل تحویل گرفتم و مهره ها هم تست کردم اصل بود،الان واسه چند نفر دیگه هم میخوام اما از پیام ها ترسیدم چند تا سفارش بدم یکی بیاد،چکارباید کرد؟میشه درب منزل نگاه کرد؟

    • takhfif دسامبر 12, 2017 :: 9:17 ق.ظ

      سلام … مهره ها اصل هستند و نظرات شخصی هر کس دلیل بر خوب و بد بودن محصول نیست

    • علیرضا آوریل 24, 2018 :: 1:32 ب.ظ

      سلام ایا کار میکرد

  • نیما فوریه 4, 2018 :: 3:59 ب.ظ

    سلام من یک پکیج سفارش دادم خواستم بدونم کی به دستم می رسه؟؟واقعا شما مهره دارید یا نه؟؟

    • takhfif فوریه 4, 2018 :: 10:49 ب.ظ

      سلام سفارش شما براتون ارسال شده و بزودی به دستتون میرسه

      • نیما فوریه 5, 2018 :: 2:49 ب.ظ

        مرسیانووووووووووووووووووووووووو

  • نیما فوریه 7, 2018 :: 2:30 ب.ظ

    سلام خسته نباشید . خدایی یه سوال مگه مردم مسخره شما هستن؟؟مهره هایی که برام فرستادین یکیشون از وسط دو نصف بود ؟؟؟مگه بچه بازی چیه؟؟الان من چکارش کنم این مهره رو؟؟؟؟بچه بازی در میارین اگ میشه برام تعویض کنید.

    • takhfif فوریه 10, 2018 :: 1:11 ب.ظ

      سلام درصورت هرگونه مشکل با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید باتشکر

      ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱

      ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۲

  • مهرداد فوریه 9, 2018 :: 12:42 ق.ظ

    سلام من چطوری میتونم سفارش بدم هیچ شماره ای ندارن؟؟

    • takhfif فوریه 10, 2018 :: 1:11 ب.ظ

      سلام برای سفارش روی دکمه خرید بزنید مشخصات خود ر پر کنید با شما تماس گرفته و سفارش ثبت میشه … درصورت هرگونه مشکل با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید باتشکر

      ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱

      ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۲

  • مهرداد فوریه 9, 2018 :: 1:08 ق.ظ

    سلام من چطوری میتونم سفارش بدم هیچ شماره ای که نذاشتید حداقل تماس بشه گرفت خواهشا راهنمایی کنید

    • takhfif فوریه 10, 2018 :: 1:12 ب.ظ

      سلام درصورت هرگونه مشکل با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید باتشکر

      ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱

      ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۲

  • YEAHQOUB فوریه 23, 2018 :: 3:23 ب.ظ

    سلام دوستانی که دنبال مهره و اینا هستند باید بگم چنین چیزی اصلا واقعیت نداره وتمام افراد دارن راه اشتباه میرین این مهره ها هیچ نوع طلسمی ندارن بلکه یه میدان مغناطیسی ضعیفی دارن .براس تست هم همش دروغه که میگن تو سرکه بندازید معلوم میشه اینا الکیه شما سنگ معمولی را در سرکه خالص بندازید سنگ ها نزدیک می شوند .خلاصه امیدتون به خدا باشه ودنبال این مزخرفات نرید

  • شادمهر مارس 20, 2018 :: 1:47 ب.ظ

    من یک مهره ی مار حدود یک هفته پیش سفارش دادم ولی خبری نبود ازش

    • شادمهر مارس 20, 2018 :: 2:01 ب.ظ

      کی به دستم میرسه؟

      • takhfif آوریل 10, 2018 :: 10:52 ق.ظ

        شماره تماس پشتیبانی
        ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۷

  • شادمهر آوریل 4, 2018 :: 10:18 ق.ظ

    این هم چهاردهم پس کی میرسه ما اینجا مسخره شدیم

    • takhfif آوریل 10, 2018 :: 10:51 ق.ظ

      سلام بعلت تعطیلات سفارشات از ۱۴ به بعد ارسال شده و تا مقصد و محاسبه مسیر بدست مشتری میرسه

  • شادمهر آوریل 4, 2018 :: 10:21 ق.ظ

    اگر تا فردا نرسید دیگه نمیخواهم

  • علیرضا آوریل 24, 2018 :: 1:21 ب.ظ

    سلام من یک مهره مار الان سفارش دادم خواستم ببینم کی میاد لطفا زود جواب بدید یا با شماره ۰۹۲۱۹۳۷۶۲۴۹تماس بگیرید

  • زهرا ژوئن 25, 2018 :: 3:00 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من امروز سفارش دادم ولی نمیدونم ثبت شد یا نه میشه چک کنید

  • zahra.s ژوئن 25, 2018 :: 3:01 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من امروز سفارش دادم ولی نمیدونم ثبت شد یا نه میشه چک کنید

    • takhfif ژوئن 27, 2018 :: 6:37 ق.ظ

      سلام اگر شک دارید دوباره سفارش ثبت کنید اگر تکراری بشه خودکار یک سفارش حذف میشه در ضمن مهره مار به دلایلی دیگر با پست ارسال نمیشه و فقط با تیباکس ارسال میشه

      • هادي جولای 1, 2018 :: 5:16 ق.ظ

        سلام
        من یک هفته میشه که دو تا مهره مار سفارش دادم چرا نیومد
        شما که گفتید دو روزه میاد
        پرداختم آنلاین بود

        • takhfif جولای 1, 2018 :: 10:09 ق.ظ

          سلام با پشتیبانی شماره تماس پشتیبانی
          ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۷
          تماس بگیرید

  • کولر بانه جولای 15, 2018 :: 9:15 ب.ظ

    خسته نباشید ممنون به خاطر این مطلب کاربردی

  • اکبر جولای 22, 2018 :: 11:30 ق.ظ

    با سلام
    ببخشید من یدونه سفارش دادم فکر کردم یک به منظور یک جفته اگه میشه دوتا واسم بفرستین

    • takhfif جولای 22, 2018 :: 11:48 ق.ظ

      ثبت شد

  • استاد زیست کنکور جولای 24, 2018 :: 2:57 ب.ظ

    ببخشید، لینک مطلب درست کار نمیکنه میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم لینک رو به اشتراک بذارم؟

  • رسول جولای 24, 2018 :: 11:24 ب.ظ

    ایا این مهره ها همراه با دعای مخصوص هس یانه چون بدون دعا به درد نمیخوره

    • takhfif جولای 25, 2018 :: 11:31 ق.ظ

      دعا همراهش نیست و نیازی هم به دعا نداره

  • لباس فرم کافی شاپ جولای 25, 2018 :: 1:19 ق.ظ

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

  • گل آنلاین جولای 29, 2018 :: 10:50 ق.ظ

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون
    تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه
    براتون بشه

  • بی نام جولای 30, 2018 :: 11:16 ق.ظ

    سلام من مهره مار سفارش دادم و بدستم رسیده آیا اصل است مهره مار ۲۰هزاری اصل است یا تقلبی ؟؟؟

    • takhfif جولای 30, 2018 :: 12:45 ب.ظ

      سلام مهره ها اصل هستوچیزی بعنوان تقلبی در این فروشگاه موجود نیست موفق باشید

    • محمد آگوست 3, 2018 :: 12:36 ق.ظ

      باسلام خواهش میکنم به ایمیلم جوابو بفرسید چندبارسفارش دادم وپرداخت هم انلاین بوده قبلا که پرداخت درب منزل بود زودتر میرسید فکر کنم توماه دومم هنوز نرسیده دستم درضمن من عصرا گوشیم میگیره صبحها حومه شهرکارم اما همیشه منزل برادریافت حضوردارن ومثل همیشه بفرسیید تحویل میگیرن

      • takhfif آگوست 4, 2018 :: 12:33 ب.ظ

        سلام با پشتیبانی ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۸ تماس یا با تلگرام @MARKETSHOP91 در تماس باشید

        • هدیه آگوست 5, 2021 :: 5:17 ق.ظ

          من میخاستم سفارش مهره مار اصل بدم لطفا جواب بدید و الان از جاییه دیوه تهیه کردم ولی میخوان از شما بگیرم آیا ایراد داره!؟ واینکه از قبلی موقع عادت ماهیانه همرام بوده آیا خاصیتش رفته یانه!؟

          • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:33 ب.ظ

            سلام من خودم شخصا خرافات رو قبول ندارم و ویزیتور شرکت برای بازاریابی هستم و اصل کار رو تایید نمیکنم دیگا جزئیاتش بماند …

  • رسول جولای 31, 2018 :: 10:07 ق.ظ

    سلام سفارش من اومده همراهش یه جعبه کوچک پر از دانه تسبیح هس این دانه ها برا چیه لطفا جواب بدین

    • takhfif جولای 31, 2018 :: 3:58 ب.ظ

      سلام مهم مهره مار هست و این دانه ها برای کسانی که میخوان با مهره مار گردنبند یا دستبند بسازن و این مدلی همراه داشته باشن قرار داده شده
      موفق باشید

  • محمد آگوست 3, 2018 :: 12:23 ق.ظ

    باسلام نزدیک دوماهه سفارش چندمهره ماربرای ساخت یه دستبند داده بودم قبلا هرچی رو سفارش میدادم خیلی طول نمیکشید میرسید میخاسم بدونم چراتاخیرافتاده

    • takhfif آگوست 4, 2018 :: 12:34 ب.ظ

      با پشتیبانی ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۸ تماس یا با تلگرام @MARKETSHOP91 در تماس باشید

      • رضاشریفات آگوست 30, 2018 :: 7:16 ق.ظ

        سلام میخواستم ببینم اگه مهر مار سفارش بدم چند روز طول میکشه که به دستمون برسه

        • takhfif آگوست 31, 2018 :: 12:27 ب.ظ

          سلام بر حسب مسافت سفارشی از چند ساعت در تهران تا دو الی سه روز در شهرهای دور

  • رضا آگوست 30, 2018 :: 7:15 ق.ظ

    سلام میخواستم ببینم اگه مهر مار سفارش بدم چند روز طول میکشه که به دستمون برسه

  • لقمان سپتامبر 1, 2018 :: 10:18 ق.ظ

    سلام من دوتا مهره مار سفارش دادم و فعلا هیچ خبری نشد لطفا رسیدگی کنید
    ممنون

    • takhfif سپتامبر 2, 2018 :: 5:26 ب.ظ

      ا پشتیبانی ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۸ تماس یا با تلگرام @MARKETSHOP91 در تماس باشید

  • لقمان سپتامبر 1, 2018 :: 10:20 ق.ظ

    لطفا کسایی ک نتیجه گرفتن
    لطفا بگن ک این مهره مار ها اصل هستن یا تقلبی

  • لقمان سپتامبر 1, 2018 :: 10:21 ق.ظ

    لطفا یکی جواب بده

  • لقمان سپتامبر 1, 2018 :: 11:20 ق.ظ

    چرا کسی جواب نمیده

  • لقمان سپتامبر 1, 2018 :: 1:44 ب.ظ

    سلام اقا
    ببخشید این مهره مار ها ابزی هستن یا مال مار شاه کبری هستن

    • takhfif سپتامبر 2, 2018 :: 5:26 ب.ظ

      سلام پشتیبانی ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۸ تماس یا با تلگرام @MARKETSHOP91 در تماس باشید

  • میخوش سپتامبر 12, 2018 :: 11:41 ق.ظ

    سلام من سفارش دارم چیکار باید بکنم؟؟ نیاز دارم با صاحب مهره ها صحبت کنم

    • takhfif سپتامبر 15, 2018 :: 5:47 ق.ظ

      سلام … پشتیبانی :
      پشتیبانی ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۸ تماس یا با تلگرام @MARKETSHOP91

  • زهره قاری عرب اکتبر 11, 2018 :: 5:35 ق.ظ

    سلام وقت بخیر من موقع خرید پرداخت آنلاین داشتم ولی امروز که بسته رسیده باز هم هزینه درخواست شده و من ندادم و بسته هم تحویل داده نشد

    این یک دزدی علنی محسوب میشه

    • takhfif اکتبر 14, 2018 :: 4:40 ب.ظ

      سلام لطفا با شماره پشتیبانی ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۸ و ۰۹۱۰۷۵۹۳۴۱۸ و ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۱ و ۰۹۱۰۱۴۷۲۹۳۲ تماس یا با تلگرام همین شماره ها در ارتباط باشید

  • محمد نوامبر 1, 2018 :: 7:57 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من ۱۰ تا میخوام اگه به دستم رسید و راضی بودم به صورت عمده ۵۰ تا دیگه هم میخوام فقط واسه اعتماد سازی منتظرم .
    لطفا یه شماره معتبر بدید که من تماس بگیرم و هماهنگ بشم

    • takhfif نوامبر 2, 2018 :: 8:33 ب.ظ

      سلام از همین لینک سفارش خودتون رو ثبت کنید بلافاصله با شما تماس گرفته خواهد شد و پس از تایید نهایی ارسال میشه

  • م د نوامبر 22, 2018 :: 4:43 ب.ظ

    چگونه سفارش بدم

    • takhfif نوامبر 24, 2018 :: 8:50 ق.ظ

      سلام روی لینک خرید بزنید مشخصاتتونو بنویسید براتون ارسال و درب منزل هزینه بپردازید.

      • سجاد دسامبر 28, 2018 :: 7:21 ب.ظ

        سلام من عمده میخوام مشتری همیشگی میشم،لطفا به اایدی تلگرام من پیام بدید منتظرهستم khoob1

        • takhfif دسامبر 28, 2018 :: 7:58 ب.ظ

          سلام لطفا از سایت یک سفارش ثبت کنید و بعد از ثبت سفارش با شما تماس گرفته میشه و درمورد عمده فروشی صحبت کنید

  • اورولوژي دسامبر 30, 2018 :: 11:12 ق.ظ

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

  • coolerbaneh.ir مارس 28, 2019 :: 8:39 ق.ظ

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

  • aryoman.com آوریل 1, 2019 :: 3:54 ق.ظ

    بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

  • زهرا اصغری اکتبر 27, 2019 :: 4:42 ب.ظ

    سلام من بیشتر از یه هفتس خریداری کردم نه کد رهگیری واسم ارسال شده نه چیزی اون شماره هم که خاموشه یه راه ارتباطی بزارین دیگه

    • takhfif اکتبر 28, 2019 :: 7:02 ق.ظ

      سلام بعلت تعطیلات بوده
      شماره های تماس :
      09107593417
      09107593419

  • ساک دستی نوامبر 5, 2019 :: 3:22 ب.ظ

    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون

    • takhfif نوامبر 6, 2019 :: 9:43 ق.ظ

      سلام ممنون لینک تصحیح شد …

  • جولی سپتامبر 2, 2020 :: 2:49 ب.ظ

    من مهره مار و مهره خر میخوام ولی پستی نه خصوری بهم بدید چون نمیخوام خانواده م در جریان قرار بگیرن

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:53 ب.ظ

      سلام ثبت سفارش کنید و ادرس پست منطقه خودتون رو بدید و از اونجا تحویل بگیرید

  • امیر سپتامبر 8, 2020 :: 11:14 ب.ظ

    بابا به همین راحتی نیس…یه نفر که کاملا مسلط و وارد هست باید دعای مالکیت برای مهره انجام بده و اون مهره رو به نام شخصی که میخواد استفاده کنه بکنه…مهره بدون دعای مالکیت اونم توسط شخص متبحر هیچ ارزشی نداره

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:52 ب.ظ

      با عرض مغدرت کلا این جیزا خرافاته و هرکاری باید منطقی انجام بشه . تا فردی ویژگی های جذب کننده (مثل پول یا مقلم و قدرت و زیبایی ) برای طرف مقابلش نداشته باشه نمیتونه با ی مهره مار خودشو زوری تو دل اون جا کنه و این چیزا هم نوعی تلقین و خرافاته. منم ویزیتور شرکت هستم و این محصول کنار محصولات کاربردی دیگه فروش میره

  • محمد سپتامبر 18, 2020 :: 10:54 ب.ظ

    با سلام وخسته نباشیدواز سایت خوب شما.چراخرید سخت انجام میشه؟

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:49 ب.ظ

      سلام
      لینک های غیرفعال یعنی موجودی کالا نداریم و به محض موجودی لینک فعال میشه و میتونید هربار چک کنید ببینید موجود بود سفارش بزنید

  • Fereshte اکتبر 19, 2020 :: 10:03 ب.ظ

    فکر کنم الکی بود، من تمام پولم 45 تومن بود از یارانم، اما همش رفت سر هیچی

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:47 ب.ظ

      سلام میشه دقیقا بگید مشکل چیه .بنده بازاریاب شرکت مارکت شاپ هستم و حاضرم اگه مشکلی هست پولتون رو از جیب خودم برگردونم

  • رسول دسامبر 16, 2020 :: 11:53 ق.ظ

    سلام من مهره مار خریداری کردم پولشو اینترنتی پرداخت کردم هنوز به دستم نرسیده شماره پیگیری که زنگ زدم خاموشه

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:45 ب.ظ

      پیگری تا ۴ عصر روشنه و قطعا میرسه

  • مهدی شعبانی ژانویه 12, 2021 :: 9:35 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید .
    من مهره مار که گذاشتید 30هزار میخواستم .
    میشه برام ارسال کنید در محل هزینه اش بدم .آخه خودتون توی سر برگ سایت هم همینو نوشتید .ولی وقتی خرید میزنم .ازم پرداخت آنلاین میخواد .
    این شماره من هستش .لطفاً برای من بسته ارسال کنید و بعدش در محل هزینه میدم .09356096715
    آدرس هم .
    کرج- جاده قزلحصار- روبروی بیسیم- گالری مبل شعبانی
    آدرس مغازمون دادم .چون راحت تره آدرسش.
    لطفاً خبرش بهم بدید
    با تشکر
    شماره من :09356096715

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:43 ب.ظ

      برای تهران در محل و شهرستان انلاین در ضمن ۳۰ تومن دو تا پفک نمیدن دیگه چرا حس میکنید ممکنه پولتون رو بگیرم و مهره نفرستیم

  • زهرا اصغری ژانویه 24, 2021 :: 6:07 ق.ظ

    سلام برای من هنوز نرسیده. لطفا پیگیری کنین

  • ماه فوریه 12, 2021 :: 8:38 ب.ظ

    سلام خرید حضوری هم دارین؟

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:41 ب.ظ

      سلان ن

  • محسن مارس 24, 2021 :: 11:22 ب.ظ

    سلام،همه جا قیمت مهره مار اصل دیگه کمترینش پونصد ششصد هزار تومنه،برای شما چرا انقدر ارزونه؟؟ادم شک میکنه،ببخشیدا

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:41 ب.ظ

      خب چی بگم شما شلوار کردی میخری با شلوار جین برند قیمتش یکیه؟؟ مار هم تنوع داره ی مار نداریم که بگید مهره ها باید ی جور و ی قیمت باشن

  • امیر مارس 18, 2022 :: 5:44 ق.ظ

    سلام جناب… روزتون بخیر
    بنده از سایت دیروز سفارشی داشتم میخواستم ببینم چه مدت زمان میبره تا به دستم برسه؟

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:26 ب.ظ

      بستگی داره سفارشتون پست معمولی بوده یا پیشتاز و مسافت شهر شما با تهران هم تعیین کننده هست

  • Amer مارس 27, 2022 :: 9:51 ب.ظ

    میگن ۲۰ هزار بعد میری میشه سی هزار یعنی چی

    • takhfif آوریل 11, 2022 :: 8:56 ب.ظ

      قیمت ها برای قبله اپدیت نشده

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:25 ب.ظ

      قیمت نهایی هرمحصول اون قیمتی هست که وقتی ثبت سفارش بزنیم قیمت میاد

  • علیرضا می 15, 2022 :: 5:23 ق.ظ

    سلام وعرض ادب
    من میخوام مهره مارخریداری کنم ولی وقتی روی قسمت خرید میزنم وارد فروشگاه میشه وکلا یه چیزدیگه برام میاد

    • takhfif ژوئن 10, 2023 :: 11:24 ب.ظ

      سلام . چیز عجیبی به نظر نمیاد . فکرکنم تو ایراک زندگی می کنیم و قیمت ها ساعتی تغییر میکنه و قیمت نهایی هرمحصول اون قیمتی هست که وقتی ثبت سفارش بزنید قیمت میاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *