دستگاه بخور سرد طرح قطره

water-humidifier
قیمت:250,000 تومان
افزودن به سبد خرید



خرید ارزان دستگاه بخور سرد طرح قطره

دستگاه بخور سرد طرح قطره

داشتن پوستی سالم و شاداب دغدغه خیلی ها می باشد به خصوص خانم ها و برای رسیدن به این موضوع روش های مختلفی وجود دارد.روش هایی از جمله ، لیزر ، لوازم آرایشی و …که شادابی خاصی به پوست می بخشند.تعدادی از پزشکان با لایه برداری پوست این کار را انجام می دهند که با زیاد ماندن اسید بر روی صورت باعث می شود نفوذ بیشتری به منافذ پوست کند که موجب زخم هایی بر روی پوست می شود.تعدادی از متخصصان پوست استفاده از بخور را توصیه می کنند.بخور می تواند موجب شادابی پوست شود و پاک کردن و تمیز کردن پوست توسط بخور به زمان رومی ها بر می گردد.بخور دادن به پوست صورت فواید زیادی دارد ، از جمله باز کردن منافذ پوست ، از بین بردن سلول های مرده پوست ، جوش های سر سیاه و سر سفید ، ایجاد جریان خون پوست.بخور دادن به پوست صورت را هفته ای 2-1 بار می توانید استفاده کنید.برای این منظور دیگر نیازی به استفاده از روش های قدیمی نیست.دستگاهی که ما به شما همراهان گرامی ارائه می دهیم جایگزین روش های قدیمی شده است.نام این محصول زیبا و کاربردی دستگاه بخور آب سرد طرح قطره می باشد.

 

دستگاه بخور سرد طرح قطره

دستگاه بخور سرد طرح قطره محصولی با طراحی خارق العاده است که علاوه بر ایجاد بخور سرد به طرز شگفت انگیزی دکوراسیون خانه شما را با مخزن نورانی و شکل قطره مانندش تغییر می دهد. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم درجه و جهت بخور سرد نیز می باشد و گنجایش مخزن آن نیز به طور تقریبی 3 لیتر است. چراغ led تعبیه شده در این محصول دارای رنگ بندی های زیبایی می باشد و در کنار آن استفاده از راحیه های گیاهی درمانی یا خوشبو کننده های محیطی بسیار لذت بخش است.
بخور سرد با ایجاد رطوبت کافی در هوای محیط می تواند به تازه تر شدن هوا و در نتیجه تنفس بهتر به خصوص برای کودکان و بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی کمک کند. این دستگاه به تکنولوژی خاموشی خودکار هنگام اتمام آب مخزن نیز مجهز می باشد.

دستگاه بخور سرد طرح قطره

همانطور که می دانید تعداد آلاینده های هوا روز به روز بیشتر می شود و این آلاینده ها می توانند حجم زیادی مواد سمی از جمله سرب را وارد هوایی که تنفس می کنیم بکنند که همین امر موجب گسترش بیماری هایی مثل مشکلات تنفسی، پوستی و حتی مرگ افراد زیادی شده است. بنابراین یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری و درمان این مشکلات دستگاه هایی تحت عنوان بخور سرد طراحی شده اند که با ایجاد رطوبت و هوای تازه تر می توانند محیط منزل یا محل کار شما را طوری تغییر دهند که حس بودن در طبیعت با همان هوای تازه را تجربه خواهید کرد.

دستگاه بخور سرد قطره

خرید ارزان دستگاه بخور آب سرد طرح قطره

قیمت : 290,000 تومان

قیمت : 250,000 تومان

kharid

مشخصات ظاهری دستگاه بخور

بخور های مورد استفاده در منزل خود به دو دوسته تقسیم می شوند.دسته اول بخورها با تماس مستقیم صورت انجام می شود که صورت را به مدت 15-10 دقیقه روبروی دستگاه قرار می دهند و دسته دوم دستگاه بخور را در گوشه ای از منزل و یا محل کار قرار می دهند و توسط بخاری که از دستگاه خارج می شود به هوا پراکنده می شود که هوای منزل را هم معطر می کند.بخور آب سرد طرح قطره از دسته دوم می باشد.طراحی زیبا و منحصر به فرد این محصول همانند قطره آب می باشد.روش کار به این صورت است که محفظه شیشه ای را باز می کنید و مقداری آب و یا ترکیبی از آب و انواع معطر کننده درون آن می ریزید و به برق متصل می کنید.از این دستگاه برای کسانی که بیماری تنفسی و تسکین درد دارند استفاده می شود.توسط دکمه ای که بر روی این دستگاه بخور قرار دارد می توانید مقدار خروجی بخار را تنظیم کنید.

 

دستگاه بخور آب سرد طرح قطره

دستگاه بخور آب سرد طرح قطره ، یک محصول جدید و در عین حال فانتزی می باشد . این دستگاه با ظاهری مشابه به قطره آب ، قادر است بخور آب سرد تولید کند و هوای محیط را مرطوب نماید . بخور آب سرد قطره سایز بزرگ ، دارای امکان تنظیم درجه می باشد و می توان خروجی بخور را نیز در دو جهت تنظیم نمود . مخزن دستگاه بخور ، ظرفیت تقریبی 2 لیتر را دارد و مجهز به چراغ led با امکان تغییر رنگ می باشد . این محصول مناسب برای بخوردهی انواع رایحه های درمانی است .

خریددستگاه بخور سرد طرح قطره

این بار می خواهیم شما را با یکی از انواع دستگاه های بخور آشنا کنیم که دارای طراحی ظاهری فانتزی و بسیار زیبایی می باشد . نام این محصول دستگاه بخور آب سرد طرح قطره است . ویژگی بارز این دستگاه تولید بخور سرد با قدرت بالاست که قبل از معرفی بیشتر ، شما را با تفاوت های بخور سرد و گرم بیشتر آشنا خواهیم کرد .

 

فروش دستگاه بخور سرد طرح قطره

دستگاه های بخور دارای شکل و شمایل مختلفی هستند که در دو نوع گرم و سرد ارائه می شوند . دو دستگاه با عملکردی متفاوت که برای شناخت بیشتر به توضیح ویژگی های آنها به صورت مختصر خواهیم پرداخت . دستگاه های بخور آب گرم ، مناسب برای بیماری های تنفسی و تسکین درد می باشند و البته مشکلاتی را هم دارند که از جمله آنها می توان به مواردی نظیر مصرف بالای برق ، امکان سوختگی پوست با بخار داغ و یا حتی آب داخل مخزن اشاره نمود .

 

خرید ارزان دستگاه بخور سرد طرح قطره

اما دستگاه های بخور آب سرد کاملاً بالعکس هستند . این دستگاه ها که می توان از آنها به عنوان نسل جدید بخور آب گرم یاد کرد ویژگی های برتری دارند . دستگاه بخور آب سرد انرژی کمتری مصرف می کند و باعث می شود ذرات آب و بخار بیشتری وارد مجاری تنفسی بشوند . در دستگاه های بخور آب سرد این قابلیت وجود دارد که بر خلاف بخور آب گرم ، می توانند ذرات بسیار ریزی تولید کنند و به همین دلیل ذرات آب و بخار بیشتری را وارد مجاری تنفسی می کنند .

 

خرید دستگاه بخور سرد طرح قطره

دستگاه بخور آب سرد طرح قطره ، از جمله محصولات جدید در میان دستگاه های بخور می باشد که در ابتدا ظاهر جالب توجه محصول است که نگاه هر بیینده ای را به خود جلب می کند . ظاهری مشابه یک قطره آب که بسیار زیبا است . دستگاه بخور آب سرد قطره ، امکان تولید بخور سرد با قابلت تنظیم را دارد . محفظه خروجی بخور بر روی دستگاه قرار دارد و امکان چرخش جهت تنظیم زاویه خروجی بخار را نیز دارد .

 

water-humidifier

مخزن بخور آب سرد قطره ، دارای ظرفیتی معادل 2 لیتر می باشد . این محصول قدرت بسیار بالایی دارد و بخار زیادی را تولید و در محیط پخش می کند . از خصوصیات جالب دستگاه بخور سرد قطره ، می توان به چراغ ال ای دی تعبیه شده در زیر مخزن آن اشاره نمود که در هنگام کار ، تغییر رنگ می دهد و جلوه ای متفاوت و در عین حال فانتزی تری را به نمایش می گذارد . این محصول کاملاً بدون صدا می باشد . می توانید به راحتی در فضاهای مختلفی نظیر منزل ، محل کار و … استفاده نمایید . جالب است بدانید دستگاه های بخور آب سرد ، می توانند باعث حذف باکتری ها و ویروس هایی نظیر سرماخوردگی و … شوند و روطبت محیط را بدون افزایش دما تأمین کنند .

 

water-humidifier

ویژگی های دستگاه بخور آب سرد طرح قطره :

  • طراحی زیبا و فانتزی
  • سایز بزرگ
  • ظرفیت : 2 لیتر
  • منبع انرژی : برق
  • قابلیت تنظیم بخار
  • بدون صدا
  • دارای سری خروجی بخور با قابلیت چرخش
  • دارای چراغ ال ای دی با امکان تغییر رنگ در حین کار
  • خاموش خودکار دستگاه در موقع اتمام آب
  • فشار بخار بسیار قوی

دستگاه بخور سرد طرح قطره

از دیگر ویژگی های دستگاه های بخور آب سرد می توان به قابلیت حذف باکتری ها و ویروس هایی نظیر سرماخوردگی و .. ، تأمین رطوبت محیط بدون افزایش دما ، کاهش استرس ، ایجاد طراوت و شادابی اشاره نمود . شما می توانید از دستگاه بخور سرد خانگی قطره ، برای بخور انواع انواع رایحه های درمانی استفاده نمایید .

 

بخور سرد طرح قطره

خرید اینترنتی دستگاه بخور آب سرد طرح قطره

قیمت : 290,000 تومان

قیمت : 250,000 تومان

kharid

مخزن بخور آب سرد قطره ، دارای ظرفیتی معادل 2 لیتر می باشد . این محصول قدرت بسیار بالایی دارد و بخار زیادی را تولید و در محیط پخش می کند . از خصوصیات جالب دستگاه بخور سرد قطره ، می توان به چراغ ال ای دی تعبیه شده در زیر مخزن آن اشاره نمود که در هنگام کار ، تغییر رنگ می دهد و جلوه ای متفاوت و در عین حال فانتزی تری را به نمایش می گذارد . این محصول کاملاً بدون صدا می باشد . می توانید به راحتی در فضاهای مختلفی نظیر منزل ، محل کار و … استفاده نمایید . جالب است بدانید دستگاه های بخور آب سرد ، می توانند باعث حذف باکتری ها و ویروس هایی نظیر سرماخوردگی و … شوند و روطبت محیط را بدون افزایش دما تأمین کنند .

water-humidifier

AIRCARE Aurora Ultrasonic Humidifier with Aroma Diffuser and Multicolor LED Nightlight
Water Drop Shape Household Air Humidifier

Do you have such problems? Is your throat dry and often dizzy and headache? Do you usually have no muscle strength in your four limbs and is often worried about insomnia? And your skin becomes sensitive, or does your eyes always feel dry? If your answer is yes, then you can try this GY J-110 Ultrasonic Home Air Humidifier.
This humidifier is an absolutely safe and multifunctional unit that is ideal for the whole family. You can illuminate the LED light in 7 different colors, which means it works like a night light at night. It is very nice and in the form of a drop of water. The top spout spins 360 degrees so you have the option to adjust the direction and strength of the steam. As an added bonus, the unit offers you the option of using a flavor-tray kit to turn the air humidifier into a flavor fragrance, you can use any essential oil or water-based fragrance in a small pull-out panel in the base of the unit. So you can breathe better and sleep well

 

بخور سرد طرح قطره

استفاده از بخور بخصوص در فصل زمستان نیازی مبرم است که باعث کاهش بیماریهای این فصل به خصوص سرماخوردگی شده و باعث کارکرد بهتر دستگاه تنفس بدن شما می شود. بخور سرد به علت کاهش انتقال میکروب و هوای مطبوع تر نسبت به نوع گرم آن از مزیت های بیشماری برخوردار است، مضاف بر اینکه شما در حین کار و استفاده از کامپیوتر این وسیله مفید را در کنار خود داشته باشید و با شادابی و سلامت فصل زیبای زمستان را سپری کنید. توجه داشته باشید که استفاده از بخور در تمام فصول سال توصیه میگردد.دستگاه های بخور اگر به طور صحیح استفاده شوند، می ‌توانند از خشکی پوست بدن و پوشش مخاط بینی و گلو جلوگیری کنند و بروز سرماخوردگی، حملات سردردهای سینوسی ، آلرژی ، آسم و بیماری ‌های تنفسی را کاهش دهند و سرمای هوا را تعدیل کنند. از آنجایی که بخار آن سرد است خطر سوختگی (به ویژه برای خردسالان) ایجاد نمی‌کند و هیچ خطری ندارد.

 

بخور سرد طرح قطره

ویژگی های دستگاه بخور آب سرد طرح قطره :
دستگاه بخور سرد طرح قطره ایی

ابعاد : 24x 18 x 18 سانتی متر
قدرت : 27 وات
قابل استفاده از برق شهری
قابلیت تنظیم میزان رطوبت
تبخیر آب به روش اولتراسونیک و رطوبت دهى به فضاى اتاق
قابلیت بخور دهى انواع رایحه هاى درمانى
ممانعت از سرایت بیماریهاى فصل سرما
میزان بخار دهى : 280 میلى لیتر در ساعت
مخزن آب تقریبی 3 لیتر
دارای چراغ LED هفت رنگ
خاموش شدن خودکار دستگاه پس از اتمام آب

 

بخور سرد طرح قطره

The AIRCARE Aurora Unltrasonic Humidifier atomizes water into ultra-fine particles and diffuses the cool water vapor into the air
Tabletop style humidifier
Multi-color LED night light can be set to cycle through all colors or set to your favorite color
Effective for rooms up to 750 sq. ft.
4 qt. capacity
Comes with a demineralization cartridge
Has an aroma diffuser tray for your favorite oil- or water-based aroma
Plugs into any standard AC outlet
Indoor use only
No assembly required
9″ L x 9″ W x 13″ H
Weighs 3 lbs.
ETL listed
1-year manufacturer’s warranty
Imported
Model AUV20AWHT

بخور سرد طرح قطره

 

خرید پستی دستگاه بخور آب سرد طرح قطره

قیمت : 290,000 تومان

قیمت : 250,000 تومان

kharid



قیمت:250,000 تومان
افزودن به سبد خرید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *